از برپایی جشن میلاد حضرت زهرا (س) تا همدلی بچه مسجدی ها با سیل زردگان 

از برپایی جشن میلاد حضرت زهرا (س) تا همدلی بچه مسجدی ها با سیل زردگان 

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: به مناسبت میلاد این بانوی گرامی تعدادی از کانون های مساجد اقدام به برگزاری جشن کرده اند و عده ای نیز امروز را جشن می گیرند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: به مناسبت میلاد این بانوی گرامی تعدادی از کانون های مساجد اقدام به برگزاری جشن کرده اند و عده ای نیز امروز را جشن می گیرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از فعالیت های کانون ها اجرای طرح شنبه های کتاب بود که با محوریت معرفی کتاب هایی از سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) در مساجد برگزار شد.


وی  با اشاره به وقوع سیلاب های اخیر در جنوب کرمان، ابراز کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد برای کمک به سیل زدگان از طریق رایزنی با موسسات خیریه و همچنین خیرین در تلاش است تا قدری از مشکلات مردم سیل زده منطقه کاسته شود.

خوبی زاده بیان کرد: گروه جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب که بومی منطقه هستند از همان ساعات اولیه در صحنه امداد رسانی حاضر شده و با کمترین امکانات برای جلوگیری از ورود آب به منازل اقدام به ساخت سیل بند کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: همچنین به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در شهر زهکلوت یک آشپزخانه احداث شده که روزانه ۲ هزار پرس غذا تهیه کرده و در بین سیل زدگان توزیع می کند.

وی اضافه کرد: در این بین تعدادی دیگر از اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان نیز برای کمک به سیل زدگان به مناطق سیل زده اعزام شده و در حال امداد رسانی هستند و برخی نیز با راه اندازی پویش های مختلف اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان کرده اند.

خوبی زاده در خاتمه با اشاره به شدت خسارات وارده سیلاب، عنوان کرد: از همه فعالان مسجدی درخواست می کنیم که در این شرایط بحرانی و با توجه به سرمای شدید در حد توان با کمک های نقدی و غیرنقدی از مردم سیل زده منطقه حمایت کنند.

پایان پیام/ 586